Bonjour.


|
Bonjour. ![]() |
Meet the owner. ![]() ✘ Intan Qu Nadia ✘ Yaya Nadia - for the short ✘ 14teen years old ✘ Johor Bahru kid - area Taman Perling ✘ SMK Seri Perling ✘ Sometime im friendly ✘ Seorang yg penyabar ✘ Seorang yg degil dan agak pelik dalam family ✘ Suka dengki orang/menganjeng orang ✘ Kadang-2 sedikit pendiam xD ✘ Agak sensitive ✘ Budak ni kuat jealous :D ✘ Dislike orang yg busybody about my life ✘ Dislike orang yg suka paksa aku ✘ Dislike orang yg suka bebel kat aku non-stop ✘ Dislike orang yg kurang ajar ✘ Dislike orang yg hisap rokok/smoke ✘ Dislike copycat ✘ DISLIKE ME ? JANGAN BUANG MASA. TENGOK MAGIC NIE, YOU JUST CLICK [X] NOW. BERAMBUS LHA -.- Scream here Credits
![]() Basecode By : AskarrPink Cursor : Drikoti.net Pictures : We Heart It Color : Color Codes Friday, March 11, 2011 | 0 comment(s)
WE ARE N0T SINGlE ! Iskandarrr , bel0ngg t0 mee :) YAYA 0WN ! hahaa :D ntahh aa , cam ne aku b0le c0uple ngan dye p0n aku x thu r , hahaaa ,,, dye yang mintaak kapel ~ haha , time tu aku ngah singlee ! sbb aku bru lepass clash ngan D !! h0h0~~ D da s0mb0ngg ngan akuu ! aku x sukee dye agy! hishh ,, hahaa . Is , haha budakk baikk ea ? haha . sng kenee nganjengg ngan Yaya jer . haha ! b0y sndiri p0n kene ea ? hahaha . Wan n Qilaa , dye0rgg nie ? hurmmm ~~ i d0n't kn0w ! lyann r ' lifeee dye0rgg . hahaha ,, x kacauu p0nn ,, dye0rg c0uplee ? bilee dye0rg gad0 , Qilaa mesti st0reyy at akuu . sbb dye tau , aku je yg b0lee t0l0ngg dyee , hahaha :D bt0lkann Qilaa ? hehee :P Haikal n Filzahh - dye0rgg c0uplee da lame jugak aa , tpy aku x thu biler , dgr citer je ! sweet r d0rangg ni ,, aku sukee !! hahah , muhaimeen n yasmin , dye0rg ni couple , tpi dekatt sek0laa , maen ejek2 namaa bapakk aaa , at0k aa ! pelikk tgk budakk2 zmann skrg ni ! hish , haha ,, Syazwann [wawan] , dye nie s0mb0ng ! da aa kapel ngan mimien mcm tkde perasaann . da aa wat slah , bukan nye nk minx maaf ke , yang mimien ni garangg sgt , x padann yang ket0t bet0l ! hahaha :DDD idhamm n nurinn ! hehehe . dye0rgg ni ms0k2 sek0laa je ter0ss becintee ea .haha , HEBAT ! haha ~ idhamm !!!! NAUGHTY B0Y !! da laa ary2 dengkii aku , hahaha :D nurinn !! bukan nyer nk mrah b0y dye , hahaa :D btw idhamm ni kdg2 byk t0l0ngg aku ! t0l0ng buatt bisingg je dlm kelass .haha :D mul0tt dye ni , bisingg ! kecik2 mkn baterii agaknye . x st0p2 nk buat kec0hh , hahaa , da laa duduk dpn aku , kal0 aku da lempangg , bisuu agaknye ! hahahaha :D yg nurinn ni jeniss pendiamm je . =,= hahaha ! btw d0rangg niee funny !! haha :D byee ! tgn aku da penatt tau ? haha :D il0veeey0uMYFRIENDS and B0YFRIEND!! hahahaa !! |